Teruskan Kualiti Dalam Perkhidmatan! | PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
» BERITA » Teruskan kualiti dalam perkhidmatan!

Teruskan kualiti dalam perkhidmatan!

 

16 Jun 2022, Serdang : Pusat Pembangunan Maklumat dan Komunikasi (iDEC) amat berterima kasih dengan komitmen yang telah diberikan oleh Puan Rita Bajat selaku Ketua Juruaudit (KJAD) semasa sesi Audit Dalaman QMS iDEC bagi tahun 2022. Terima kasih juga diucapkan kepada semua Juruaudit Dalaman iDEC yang melaksanakan tanggungjawab dan komitmen sepenuhnya.

Sesi audit dilaksanakan berdasarkan jadual yang telah diberikan sebagai panduan dan rujukan seperti di bawah :

 

Walaupun terdapat komitmen lain, semua auditor dan auditee telah memberikan kerjasama yang baik sepanjang sesi audit dilaksanakan. Semoga semua staf iDEC dapat meneruskan budaya sistem pengurusan kualiti bagi memastikan tugasan sentiasa dipertingkatkan kecemerlangannya.

Tarikh Input: 17/06/2022 | Kemaskini: 08/08/2022 | nazlina

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03 97691990
03 97693003
SXEbXAG~

Hello!