Serdang, 13 Januari 2021 : Setiap Pusat Tanggungjawab atau agensi mempunyai Objektif Kualiti begitu juga Pusat Pembangunan Maklumat dan Komunikasi (iDEC), Universiti Putra Malaysia. Bagi memastikan perkhidmatan yang ditawarkan adalah berkualiti dan sentiasa dipertingkatkan, Bahagian Perancangan dan Governan ICT (BPG), iDEC telah menganjurkan Bengkel Objektif Kualiti dan Pelan Strategik UPM (OKPS) 2021. Bengkel yang telah dihadiri oleh ahli Pengurusan, semua Ketua Bahagian, semua Timbalan Ketua Bahagian serta Ketua Seksyen diadakan secara dalam talian menggunakan aplikasi Webex.
Sebanyak 14 Petunjuk Prestasi Utama (KPI) disemak semula dan hasil semakan telah mendapati hanya 8 sahaja yang akan dijadikan sebagai Petunjuk Prestasi Utama (KPI) iDEC. Setiap peneraju KPI telah melaksanakan semakan semula dan mengemaskini formula pengukuran dalam
Tarikh Input: 01/02/2021 | Kemaskini: 01/02/2021 | nazlina
Universiti Putra Malaysia
UPM Putra InfoPort - IOI Resort
Jalan Kajang - Puchong
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan