Sokongan ICT | PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
» PERKHIDMATAN » SOKONGAN PENGGUNA » Sokongan ICT

Sokongan ICT

KAEDAH BAHARU BAGI SOKONGAN ICT, iDEC

Untuk makluman bermula 10 November 2022, talian Helpdesk iDEC - 03-9769 1990 dan emel idec_helpdesk@upm.edu.my TIDAK LAGI MENERIMA sebarang aduan dan pertanyaan. Walau bagaimanapun, iDEC masih menerima aduan dan pertanyaan HANYA BERKAITAN ICT menerusi aplikasi Whatsapp pada talian yang sama (03-9769 1990) dan emel baharu idec_ictsupport@upm.edu.my.

 

Pengguna ICT UPM boleh mengemukakan aduan, pertanyaan, cadangan atau pun menyampaikan penghargaan berkaitan ICT melalui saluran berikut: 

Emel : idec_ictsupport@upm.edu.my
Free Icon | Whatsapp  03-97691990
Sistem Perkhidmatan ICT (SPICT) - Perkhidmatan ICT (Aduan Kerosakan dan Khidmat Sokongan untuk staf UPM sahaja)
Sistem U-Respons (pertanyaan, cadangan, penghargaan berkaitan ICT)

\

 

Kemaskini:: 04/07/2023 [nazlina]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03 97691990
03 97693003
SXFCVAi~

Hello!