Help Desk ICT | PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
» PERKHIDMATAN » SOKONGAN PENGGUNA » Help Desk ICT

Help Desk ICT

Pusat Pembangunan Maklumat dan Komunikasi (iDEC) menguruskan maklum balas berkaitan perkhidmatan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) di UPM melalui Helpdesk ICT.

Waktu perkhidmatan Helpdesk ICT :
Isnin hingga Jumaat : 8.30 pagi - 12.30 tengah hari, 2.30 - 4.30 petang
(kecuali hari Jumaat 8.30 pagi -12.30 tengah hari, 2.45 - 4.30 petang)

Pengguna ICT UPM boleh mengemukakan aduan, pertanyaan, cadangan atau pun menyampaikan penghargaan berkaitan ICT melalui saluran berikut: 

Hotline Helpdesk iDEC : +603 8947 1990
Emel : idec_helpdesk@upm.edu.my
Sistem Perkhidmatan ICT (SPICT) - Perkhidmatan ICT (Aduan Kerosakan dan Khidmat Sokongan)
Sistem U-Respons (pertanyaan, cadangan, penghargaan berkaitan ICT)
https://twitter.com/HelpdeskiDEC
  Facebook Pusat Pembangunan Maklumat dan Komunikasi (iDEC)



Kemaskini:: 04/10/2018 [nazlina]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03 97691990
03 97693003
B1566693694