Sistem Pengurusan Kualiti (SPK) | PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
» MENGENAI KAMI » PENCAPAIAN » Sistem Pengurusan Kualiti (SPK)

Sistem Pengurusan Kualiti (SPK)

UPM telah mencapai Pensijilan MS ISO 9001:2008 bagi sistem pengurusan kualiti yang merangkumi semua proses utama Universiti iaitu pengajaran dan pembelajaran, penyelidikan dan inovasi, perkhidmatan profesional, dan perkhidmatan sokongan berkuatkuasa pada 3 Januari 2011. IDEC sebagai peneraju perkhidmatan ICT bertanggungjawab dalam proses perkhidmatan sokongan ICT, penyelenggaraan ICT, baik pulih ICT dan pembangunan ICT.  


Kemaskini:: 29/10/2013

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PEMBANGUNAN MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI (iDEC)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03 97691990
03 97693003
SXDdHAW~

Hello!